Mars 9

Precis hemkommen från jobbet.
Och just nu så åker laget till Viken för att träna :/
Skulle ju jobbat till 4, men vi var 9 idag (Britt-Marie klantade till sig, så egentligen hade jag inte behövt jobba idag, men det är klart att jag vill det när jag väl har chansen och när man är så pass inställd på det..) så jag slutade nu.
Men men. På onsdag så jäklarimej.

Jobbade igår med, och i fredags. Har tre dagar till som jag vet om redan nu. Och fler kan det bli, när jag vet hur schemat ser ut vecka 14 och framåt.
Ganska seg idag. Och trött.
Borde plugga, men gör det inte.
Skärpning!

Imorrn blire kanske en vända på stan med lillebror.
Det roliga är att han då kommer få vara med en stund när vi pluggar på uppsatsen, för det ska vi ju göra imorrn..
Hehe.

Ikväll äre sista avsnittet av "I en annan del av Köping".
Och jag ska nog se på ett House-avsnitt idag :)


'Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback