Maj 12 -Trött

Jag har haft drama och haft skuggteater.
Jag är nästintill klar med min powerpoint.
Kim har piercat tungan!
Jag var med och tittade på.
Vi träffade Maria på stan.
Kim LÄSPAR!
Kim träffades nästan av fågelskit.
Kim härmade en påkörd katt i panik.
Kim höll på att hälla en halv flaska vatten över sig.
Jag har klarat 36 låtar på Guitar Hero (easy).
Jag borde plugga nu.
Jag är så jäkla trött på allting.
Bitter, nej.
Sur, nej.
Arg, nej.
Jag vet inte ens vad jag är.
Men jag vet vad jag borde.
Plugga.
Ta tag i saker, ordentligt.
Kommer jag framåt?
Nej!
Jag står still.
Eller värre.
Känner mig helt apatisk.
Slut på ord.
Slut på ork till förändringarna jag egentligen vill utföra.
Helt, slut.
Trög.
Galen.
Trött.
Knäpp.
Sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback