Maj 16

Fredag - Vilket betyder att det snart är vecka 21 då två examinerande arbeten ska lämnas in.
Här sitter jag, stressad och panikslagen och försöka skriva dessa två arbeten. Eller, ett i taget förståss.

Har jobbat idag. Hade velat träffa i Carro igår, men tyvärr blev det inte så eftersom jag började 7..
När man jobbar på hemtjänsten i Gusum så får man veta ohyggligt mycket :) Haha, men jag glömmer hälften ;p

Imorrn är det en enda stor pluggdag.
På söndag så äre pluggande och match i Viken mot Bråvalla.
På måndag äre skola, en skitsnabb vända på stan och vårruset som gäller.
På tisdag ska en av uppgifterna lämnas in. Träning på kvällen.
På onsdag så ska jag jobba lite, men mest av allt så ska jag och Klimpen fira Carro :)
På torsdag ska ännu en uppgift lämnas in och så ska jag in en sväng till stan med Kim. Träning också.
På fredag har jag inte i huvudet vad jag gör, men nått är det säkert.
Massor planerat på lite tid, och jag vet inte när jag ska hinna med att träffa Anna och Maria ?


Men, nu ska jag ta och plugga, men sen blir det kanske en liten tur med Mario Kart eller gitarren ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback