Maj 26

Igår fyllde Carro 20 år! Stort GRATTIS i efterskott :D
Och så var det ju Mors dag, så grattis igen mamma.


Igår spelade jag också världens sämsta match. Jag skäms. Orkade absolut ingenting. När ska konditionen komma upp till den nivå som jag tycker är rimlig?
Nä, ska minsann springa lite (inte bara på träningen). I sommar ska jag fasiken lägga upp ett träningsprogram eller någonting. För att få lite rutin på det hela liksom.

Idag har jag varit till Viken (ännu en gång, det är llite läskigt faktiskt).
Gick en sväng (väldigt kort), träffade Carro en snabbis och snackade lite skit och så fick jag skjuts ner till Klimpen. Vi gick till fotografen och uträttade lite andra ärenden i Viken. Och framförallt, vi planerade våran cykelsemester :)
Vi har iallafall kommit fram till följande (detta kan ändras ganska snabbt, men här är vi idag) :
-Troligtvis blir det 14:e-16:e juli.
-Start: Viken
-Mål 1: Första kvällen; Mons camping.
-På kvällen bär det av en snabbis till Tyrislöt för att besöka puben.
-Dag två: Lite mera cykling.
-Mål 2: Stegeborgs camping.
-Dag 3: Hemfärd mot Viken igen.

Detta ska iallafall bli riktigt kul. En utmaning.
Så, någon som vet vart man kan få tag i en cykelkärra? ;)

Det är en hel del grejer som ska fixas och grejas nu. Bland annat så ska jag läsa klart en bok som jag egentligen skulle gjort förra veckan.. Så det ska jag roa mig med nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback