Maj 29

Igår hade vi hemmamatch på grönaste Dalängen :)
Ganska mycket publik, ett taggat Gusum/Viken mötte Dagsberg.
Jag vet inte riktigt vad som hände, men vi vann med 7-0! :D
Så jäkla rolig match!
Jag fick börja på bänken, men det gjorde ingenting för jag var trött.
Fick efter typ en kvart hoppa in, som forward!
Blev nerväs och det tog ett tag att komma in i det hela, men så roligt det var. Fick skitbra bollar att löpa på massor med gånger, tyvärr var ju domaren 8 av 10 gånger blind och dum i huvudet och blåste för offside, men som tur vad inte alla gånger. Så 2 mål gjorde jag, dom två första i år för min del :)
Så, jag tror att vi avancerat lite i tabellen, nu har vi iallafall mycket bättre målskillnad: 20 insläppta och 14 gjorda.
På söndag möter vi Waria borta, hoppas att det går lika bra och att vi har lika roligt! :D

Jobbade igår också innan matchen. 1 promenad och 1 städ (blä!) vart det utöver det vanliga.
Och jag bara älskar att åka i den nya bilen när dom spelar så underbara låtar som Stop and stare och Curly Sue. Så det är perfa att man kan höja och sänka volymen på ratten, eftersom det tyvärr kommer en och annan dålig låt också ;p
Imorrn kväll ska jag jobba igen.. Och på självaste Gusum-dagen :( Men hinner nog ta mig en liten titt iallafall.

Nu ska jag snart träffa Sara.
Och jag har en hel del nyinköpta presenter och annat att släpa på. Tyvärr ska det bli mer också, hehe. Idag är jag visst galen.

Sen blir det hem och ta det lite lugnt, skulle jag tro. Eller, det beror ju på om jag är godkänd på seminariet  och arbetet som jag skrev ihop förra torsdagen.. Jag hoppas verkligen det...

But you'll never know..


Kommentarer
Postat av: Tensta gymnasium

ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback