Maj 8

Grattis mormor på födelsedagen.
Grattis Maria på namnsdagen.

Skippade litteraturseminariet idag..
Sitter med powerpointen istället och ska försöka komma igång med den istället.

Idag får jag mitt schema för sommaren hemskickat! :D
Jag ska jobba midsommar, det vet jag redan nu. Så Kim och jag ska fira en egen midsommar!
Och Kim ska komma in till stan sen också och titta runt med mig. Jag MÅSTE hitta en vårjacka! Kan inte gå omkring i min träningsjacka längre och se ut som värsta sporttönten.
Hoppas hoppas.

När jag kommer hem blir det nog också lite Guitar hero :) Spelade igår några låtar innan träningen (klarade alla), så ont i armen man får efter ett tag ;p


Nu ska powerpointen fixas och trixas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback