November 10 - Halvfärdig

Nu har jag skrivit klart papret inför morgondagen. Jag har också skrivit typ hälften av bildskapande-boken. Blir att skriva en kladd på det sen ikväll, så renskriver jag det imorgon istället. Ska ta och läsa lite Pippi också, är ju inte ens färdig med dom än. Men dom är lättlästa ju så dom ser jag fram emot att läsa ;p

Imorgon blir det att gå upp tidigt då. 20 över 5, uuh. Det är segt.
Men så ser resten av veckan ut. Fast slutar tidigt tisdag, onsdag och fredag så det är ju faktiskt skönt :)
Måste ju börja planera VFU-uppgifter och allt också! Och forskningsseminariet, studentverkstan, bokpaketet och dom individuella texterna. Ja, det är bra mycket saker i mitt huvud just nu. Och detta handlar ju bara om skolan. Här inne finns det bra mycket annat tjafs också, men det orkar vi inte berätta om nu.

Nu ska jag läsa på som en dåre så att jag blir helfärdig så fort som möjligt. Jag är allaredan trött så det ska bli väldigt skönt att sova sen ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback