November 16 - Klåparen

Jag har kommit typ halvvägs med mitt paper genom att bara skumma igenom boken. Men den verkar så himla bra så nu ska jag ta och läsa den ordentligt. Dessutom är den inte så tjock heller, och med mycket bilder så det kommer nog att gå rätt så fort. Konstigt att man även skjuter upp såna småsaker till sista sekunden. Om jag hade gjort det igår så hade jag ju inte behövs tänka på det nu. Men, nu är jag ju alldeles snart färdig med det iallafall.

Haha, vad många inlägg det blitt idag.
Tyder på en tråkig dag med en tråkig Lalla som inte kan hitta på något roligt med sitt liv.
Fan, skulle gått ut och gått förut, innan det började regna och blev mörkt..
Men men, nu är det försent..


Jag gråter när jag hör den här låten. Så längesen jag lyssnade på den. Nu kan jag nästan inte sluta. Jag ryser. Och känner igen mig. Ord kan ibland träffa så jävla rätt att det gör ont.



Kent - Klåparen
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback