November 16 - Leken och konsten

Jag är nyduschad och potatisen är skalad och ugnen är på. Och snart kommer mammi och pappi hem med en massa varor som ska plockas in och maten ska skjutsas in i ugnen.

Sen blir det läsning av Leken och konsten tills Anna hör av sig igen.

Jag, Helen och Zonny har värsta roliga idén till en julklapp till mamma och pappa. Så det måste vi snart börja fixa med :)

Imorgon ska jag ta mig en liten sväng in till HM igen för att kika på den där lila klänningen. Anna-Clara, jag drömde faktiskt om den inatt. Så nu har jag fått för mig att jag måste prova den iallafall ;p

Ikväll är det Hål i väggen och sen så är det Erik och Mackan, smala och smärta. Och så är man ju så trög så att man måste titta lite på Sanningens ögonblick också.. Gash, helt sjukt program ju. Och ändå så tittar jag på det. Bara för att människor ställer upp på vad som helst för att få vara med i tv och för att få pengar. Men, när man väl hinner titta på tv så ska man väl passa på. Har en känsla av att denna vecka kommer bli fullspäckad med en massa skola och långa dagar, igen. Det är intensivt nu innan praktiken. Men, förhoppningsvis så får jag någon sovmorgon iallafall..


Nu ska jag fortsätta arbeta igen med allt som ska hinnas med.

Kommentarer
Postat av: Anna-Clara

Jag tycker verkligen att du ska testa den där lila klänningen! Den var verkligen jättefin! Vad kul att du drömde om den.... det kanske betyder att du ska gå tillbaka till affären och testa den!!!!

2008-11-16 @ 17:27:54
Postat av: Anna-Clara

Jag tycker verkligen att du ska testa den där lila klänningen! Den var verkligen jättefin! Vad kul att du drömde om den.... det kanske betyder att du ska gå tillbaka till affären och testa den!!!!

2008-11-16 @ 17:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback