November 18 - PS

Jag glömde en sak förut. Jag, och bland annat Anna-Clara och min bildlärare fick stå i kö på E22:an imorse för att komma in till stan. Eller, det var kö söderut också. Jävla vägarbete! Dom kan jobba på nätterna eller mitt på dagarna! Varför ska dom sätta igång då folk ska till och från jobbet och skolan? Så elakt!
Jag hatar köer! Bland det absolut värsta jag vet! (Regn, ensamhet och kryp är andra exempel som finns med i denna kategori).
Speciellt när man har en tid att passa och ser minutrarna bara rinna iväg. Så jag gick typ det snabbaste jag kunde för att försöka komma i tid (var i bildsalen 8:12) och då visade sig att bildläraren inte ens hade kommit än eftersom han också satt i kö. Så där fick jag ont i benhinnorna helt i onödan. Men i tid kom både jag och Anna-Clara iallafall.
Hoppas att vi slipper kö imorgon iallafall. (Fast då har man ju faktiskt lite tid ändå att sitta i kö eftersom man kommer in 45 minuter för tidigt eftersom vi ska ha gruppträff 10, så egentligen skulle det ju kunna passa då istället för idag då man hade väldigt knappt med tid. Men jag vill inte sitta i kö ändå!) ;p

DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback