November 18

Bildverkstad idag igen. Och ett ganska kul, men onödigt studiebesök på konstmuseet. nu är det gjort iallafall.
Har läst 3 kapitel av Robinson och den är inte alls kul.. Ser inte fram emot dom resterande 300 sidorna. Urrk!

Men det blir väl att försöka läsa lite idag. Ska lämna tillbaka boken på torsdag, så det är ju lite brådis egentligen.. Men, det löser sig väl tillslut.
Tror att jag har nått den punkten då jag faktiskt inte är så stressad över skolan, fast jag egentligen borde vara det. Istället så är jag nästan nollställd och bara kör på. Men varje dag så finns det något tillfälle då jag i princip stupar, och alltså sätter mig framför datorn eller tv:n och försöker hitta energi som inte finns. Men, det löser sig.

Jag hatar ordet borde. Det finns så jäkla mycket som man borde här i livet.


Nu ska jag försöka läsa iallafall.
Tjippschopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback