November 19 - Efter träningen

Träningen var rätt så kul. Man kan bli så jäkla trött av att typ bara spela match. Eller, vi skottade och passade lite också på uppvärmningen :p
Idag klarade sig tatueringen finfint. Även min rumpa, och ja, i princip hela jag :D

Nu blir det att läsa klart den sista Pippi-boken, för Lena ska ha tillbaka alla böcker imorgon. Så hoppas att det är samma Robinson-bok som finns här på bibblan, ska ta och titta upp det imorgon.

Sen ska jag försöka sova. Vi får se hur det går, jag är helt uppe i varv nu.
När jag gick upp till träningen förut, så märkte jag att jag höll andan. Så stressad är jag, att jag emellanåt inte ens hinner andas.. Haha, herregud :p

Förresten, idag föll också årets första snö! (Eller säsongens, eller vad man ska säga). Men, det fick jag inte njuta av alls för när vi slutade textilslöjdsverkstan så hade det övergått till regn.. Men det fanns lite rester kvar, fast mest blask.
Verkstan var rätt så skoj idag.
Fast jag var seg och huvudet var helt uppåt väggarna borta. Hoppas att det blir bättre av lite sömn.
Tycker ju att den här veckan har gått skapligt ändå. Några undantag, men det var ju träning idag så jag kan titta mellan fingrarna ibland. Men nu ska jag sköta mig.
Jag måste, jag borde, jag ska.


Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback