November 20 - Hemlighet

Nu kommer jag att avslöja en hemlighet för er alla.

Malin och jag ska slå igenom stort här i världen. Eller iallafall i Sverige. Åtminstone i Gusum.
Malin ska bli psykolog, nya Dr. Phil alltså.
Och jag ska bli en helt ny Super-Nanny (som inte bara är behavioristisk, utan jag ska hitta på någon helt egen metod som funkar allra bäst med olydiga barn)

Tillsammans ska Dr. Frank och Nanny Nestor förändra denna knäppa värld.


Men schh, säg ingenting till någon. Detta kommer världen att upptäcka så småningom.

Kommentarer
Postat av: Dr, Frank

HAHAHA!! :D tar fortsättningen på måndag? ;)

Postat av: jasmina

good luck girls :) hihi

2008-11-21 @ 09:21:53
URL: http://jasmincii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback