November 20 - Promenad

Promenaden var trevlig. Men fy bubblan så kallt det är! Fryser fortfarande, och det var ändå ett tag sen jag kom in.. Men det var behövligt att röra lite på sig iallafall.

Svenskaverkstan var okej. Även fast det är sjukt att jag fortfarande tycker att det är så obehagligt att prata om Ullaredshändelsen. Helt sjukt att man kan bli så nervös och illa till mods över något som man varit med om. Funderar starkt på att vi ska göra detta till ett manus på något sätt iallafall ;p


En annan sak som verkligen är helsjuk är hur ord kan fastna på hjärnan. Jag vet att jag är helt galen, men när folk säger vissa ord som något positivt, så kan jag ändå inte sluta att inombords grimasera och endast se det negativt. Jag vet att du sa det bara för att vara snäll, men sanningen är ju annorlunda, och det vet vi alla.
GAASH!


Nu ska jag verkligen försöka tänka på någonting annat.
Plugg antagligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback