November 22

Imorse så snöade det lite här i Gusum :) & kallt så jag trodde att jag skulle tappa näsan när jag gick till bussen imorse. Men jag överlevde även detta.

Men för mig så blev det en sväng in till stan med Kim och Fredrik. Det var trevligt.
Stötte på Malin också och blev avis på henne eftersom hon skulle på bio, Madagaskar 2 ;p
Men, jag hade det ju trevligt ändå. Hittade dessvärre ingenting, men det kan bero på att plånboken är tom fram till på tisdag. Då jävlar ;p


Nu är man hemma igen och har äntligen fått upp kroppstemperaturen lite. Kvällen blir lugn med lite läsande och tv-tittande. Bland annat Stjärnor på is, Sing-a-long och Svensson svensson :p

Imorgon blir det att gå upp tidigt för att jobba. Sen väntar ännu mera plugg här hemma.
Jobb blir kul, men inte plugg. Usch, trött på alla böcker och texter och det som bara ligger och väntar på mig. USCH!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback