November 23

Jobb mellan halv 8 och 1 idag. Det gick bra, men körde mest bil tyckte jag :p Det är så kul att bara åka runt och prata en massa skit på helgerna. Inget tungjobb då inte :p

Gått en långpromenad har jag också gjort. Det var kallt som satan, även fast jag hade långkallingar, mössa och vantar och hela kittet. Men samtidigt så var det ju skönt.

Nu har jag också skickat efter en hel del grejer frn Ginza, så det kommer nog någon dag nu i veckan :)

Det enda jag inte gjort så mycket idag är att plugga..
Eller jo, har skummat igenom Språkväven-boken nu så den är färdig. Måste bara skriva ner lite kloka grejer inför litteraturseminariet. Så ikväll så ska jag läsa en och en halv Sune-bok ;p Dom är ju ganska kul faktiskt ;)

Och så är det ju Erik och Mackan, smala och smärta, och hål i väggen om jag hinner se på det. Erik och Mackan ska jag iallafall se på för dom är så jäkla sköna ;p


Nu ska jag göra lite nytta här framför datorn istället.
Och så ska jag lyssna på Socker. Den säger allt, och ingenting.




Hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback