November 25

Idag får jag pengar :) Både studiebidrag och lön från när jag jobbade på Villa Eken. Och på torsdag blir det ännu mera pengar från hemtjänsten :p

Sitter i skolan nu och väntar på att min arbetsgrupp ska komma så att vi kan ha vårt litteraturseminarium.
Sen i eftermiddag så ska vi ha träslöjdsverkstad igen. Jag fick måla klart mitt hjärta igår, och det ser ut som skit. Inte slipad ordentligt för fem öre. Men det är ju bara stress. Bli klar med det, redovisa det, om du inte hinner så får du lägga ner din fritid på det. Vadå fritid? Jag vet inte ens vad det är längre.

Men det blir väl bra.
Nästa vecka och veckan därefter så är det praktik. Vad skönt tänker ni. Men där ska det göras en massa uppgifter som ska planeras, genomföras och utvärderas. Visst är detta mycket roligare, men stressen finns minsann kvar ändå.

Så nu ska jag ta och ringa till min vägledare och se vad hon ville prata med mig om :)


Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Dr, Frank

Din fritid är nog våra planerings-promenader inför erövrandet av Gusum! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback