November 26

Skola mellan 9:15 (eller 9:21 för min del) till typ 16:05. Skönt att sluta lite tidigare ifrån svenskan så att vi hann gå till biblioteket och lämna tillbaka alla kärleksböcker eftersom vi redovisade vårt boktema idag. Det gick bra, men skönt att ännu en sak är ur världen. Och vårt sista litteraturseminarium har vi ju också haft. Duktiga vi är i grupp K :)

Sen bar det av hemåt och snabbt upp till träningen. Efter lite uppvärmning och pass så körde vi volleyboll! Det har inte jag kört sen jag gick i nian, så det var askul! Men man är ju så ovan så att jag har redan nu blåmärken, och min högertumme kommer jag kanske att få aputera, så blå och ond är den! Haha, men vad fan, vi vann ju :p
Sen så körde vi ju futsal och självklart fick jag kramp. Tog en jädra tid innan det släppte. Men sen vare bara på't igen, och jag var helt slut när träningen var slut :p Härlig känsla! (Även om jag nu känner att jag kanske skulle kunnat ge mer..?)

Nu är det snart dags att sova iallafall.
Men har ju sovmorgon imorrn igen. Men slutar 5.. Urrk!

Kommentarer
Postat av: E

Haha stackars liten! De går över me tiden ska du se :P Du btw så vann vi! inte ni, bara för att saker o ting ska vara rätt =P

Postat av: Malin

Vi vann visst de! eller hur Lalls? Eve är sån fuskare! Dessutom skulle jag bara säga att mina fingrar ömmar något förskräckligt! Träningsvärk då då ;)

2008-11-27 @ 14:42:37
URL: http://mallutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback