Oktober 10 - Ändring

Jag har ändrat mig. Blir ingen promenad idag (tyvärr). Ska ta mig i kragen och försöka plugga lite till istället. Det får bli en promenad imorgon istället. Slutar ju 4 så det ska jag ju hinna med.
Usch, börjar 7 imorgon bitti. Det är lite segt. Men det får bli sovmorgon en annan dag. Jag vet bara inte när just nu. Hinner ju nästan inte med sånt ens. Då är det nästan på väg att bli lite illa. Men förhoppningsvis så lägger sig den här stressiga perioden snart. Förhoppningsvis så är det bara nästa vecka skulle jag tro, och sedan kan man nästan andas ut i en vecka (behöver bara oroa sig för slutseminariet då). Jag längtar tills dess. Eller till nästa lördag också, för då är det party och då är ju skolveckan också slut så då ska det minsann firas :D


Men nu ska jag sparka mig själv i röven och sätta lite fart här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback