Oktober 15

Stressig dag igår.
Somnade direkt igår kväll.

Och nu är jag uppe. Har tre timmars plugg-tid framför mig. Vid 11 ska jag möta upp Malin och stava igen :) Sen ska jag bussa in till Anna för en lunch. Sen ska jag hemåt igen och då blir det plugg och städning. Förhoppningvis har Zandra kommit med lite fler kort som jag inte fick med mig hem i måndags så då ska jag kanske pula lite med det också :)
Men, nu måste jag bli färdig med dom här två, examinerande uppgifterna! + VFU-uppgifterna som ska fixas vackert och läggas i kuvert och grejer!

Kommentarer
Postat av: jasmina

Good luck girl du fixar det galant/ kram

Postat av: Malin

ja, det är så grymt sköönt! tur hade vi med vädret med, för nu är det muulet :p ska bli så grymt kul på löööördag!

2008-10-15 @ 14:20:36
URL: http://mallutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback