Oktober 19

Gårdagens kväll var kul.
Tacos, dimplomröstning, 8-kamp, frågesport, Twister, diplomutdelning, Singstar och charader.
Typ hälften försvann tidigt, men vi som var kvar hade det kul ändå och min och Jojjos passoa tog slut väldigt fort ;p 
Var lite halvseg imorse, men det var det värt.
Rolig kväll iallafall.

Idag blev det lite städande, promenad och Sex & the city.
Många filosofiska frågor har väckts i mitt lilla huvud och där är det snart fullt så att det bara kommer rinna över snart.
Jag finner inga ord ens.

Men, imorgon så blir det en liten tur in till stan för att träffa Zandra, och på kvällen är det fotbollsträning.

Nu ska jag ta och fixa med lite bilder och sen så ska jag sova.
Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback