Oktober 20

Blev lite slappande framför tv:n imorse. Såg på något sjukt program på ZTV och så Top Model.
Sen åkte jag in till stan och träffade Zandra. Det blev lite kik i affärer, en fika och så klippte sig Zandra.
Tog expressen hem och traskade hemåt.
Nu är jag här, i full gång att byta om inför träningen.
Det ska bli så jäkla skönt när vi kommer träna uppe i hallen. Det kommer vara ljust, man ser bollen, man blir inte så jäkla kall och blöt utan kommer istället klaga på att man är svettig och att man knappt kan få någon luft därinne. Just nu längtar jag tills dess. Tänk dig stationer med situps, tramp på tjockmattan och bollkontroll - härligt! Och självklart match med världens jävla tempo :)
Men, nu väntar en träning på Dalängen, och jag har en känsla över att det kommer blir riktigt kallt. Så vantarna åker på, direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback