Oktober 28

Imorse så skulle jagg gått upp 10 över 6. Men eftersom jag var så trött så sov jag till 7. Gick upp och tänkte fortfarande ta en promenad, men efter att ha läst tidningen så tittar jag ut och just då börjar det regna. Triiist! Så det vart lite Guitar hero istället :p
 

Sen vart det buss in till skolan och sällskap med Anna-Clara. Gruppträff då vi pratade (lite iallafall) om studiehandledningen och bokade in lite gruppträffar redan nu, så det var bra. Bokade också in en gruppdate ;)
Sen var det resurstillfället som stod på schemat, och det var tur att vi gick på det så att vi nu förstår hur uppgiften ska läggas upp. Helt annorlunda mot hur den var i förra kursen. Vilket förvisso är väldigt skönt.

Mitt i allt så ringde både mamma och Britt-Marie angående jobb också. Var tvungen att säga nej till 2 dagar + en helg :( men fick två kvällar och en dag iallafall, så det var ju bra :)

Och nu är man hemma igen.

(Och det är mörkt ute!)

Hoppas att det löser sig med boende och allt nu.
Gud, har så oerhört mycket att tänka på nu för tiden.
Det är plugg, böcker som ska lånas och läsas, tripp till Ullared som ska planeras och bokas, jobb väntar några dagar, mental träning inför tatueringen, träning ska också hinnas med och så ska man träffa vänner och umgås.
Inte för att inte något av det här är tråkigt, men det är så mycket på en och samma gång.
Och speciellt när en massa andra grejer händer stup i kvarten som är väldigt tråkiga. Huvudet är inte riktigt med hela tiden då. Säg till mig om jag är ofokuserad eller något!


Nu ska jag ta och fixa lite här med listor och grejer. Blir att läsa något av häftena också inför något litteraturseminarium.

Tjingpling


Kommentarer
Postat av: Malin

Hallå! Ska du tatta dig? :D vart har jag varit! Vad blir det? och blir det på fredag? Lugna puckar med smärtan iaf, den är behaglig =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback