Oktober 29 - Ullared

Nu har jag fått tag i en riktig Gällared-snubbe som var så trevlig och snäll och fixade ett rum åt oss så Ullaredsresan blir av i helgen allaredan. Lite ledsen eftersom jag annars skulle gått på halloween-fest med Malin, men nu vart det tyvärr Ullared istället. Men även det ska bli skoj ju, såklart. Detta har jag längtat efter. Denna ständiga stress om att fixa ett boende, vilka som ska åka och vem den fjärde personen ska vara. Nu hoppas jag att det löst sig på bästa möjliga sätt iallafall och att de flesta parter blir nöjda på något sätt. (Jag vet att du inte blir det Malin, men jag får gottgöra dig någon dag) ;p

Nu ska jag strax packa min väska inför fotbollsträningen och sen blir det spring.

Kommentarer
Postat av: Malin

De är luuugnt! Jag har varit i Ullared och är så fruktansvärt avundsjuk på dig! :)

2008-10-30 @ 09:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback