Oktober 5 - Slut

Matchen är slut, för ett bra tag sen, och vi vann med 4-2 :)
Jag fick spela innermittfält och det var inte det lättaste jag gjort. Dessutom så spelade jag hela matchen så har lite blåmärken här och var och är helt slut i kroppen, men det är sånt man får ta. Nu får man vänta ända tills i april då serien drar igång på nytt.

Efter matchen så blev det fika i klubblokalen och tjatter om hur vi ska göra på avslutningen och sådära. Väldigt bra för min del att vi sköt upp det en vecka, eftersom jag ska jobba nästa helg. Så det kommer nog bli great det.


Nu ska jag skriva upp alla minuter på piggelino och sen blir det plugg. Ska försöka hinna se One tree hill också.
Men först och främst är det plugg som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback