Oktober 7 - Hemma

Fortfarande lika trött, ingen förändring där inte.
Nu har jag iallafall kommit hem från förskolan där det idag var fart och fläkt hela dagen.
Men jag fick gå hem lite tidigare och gick en liten (pyttelten) omväg för att komma hem. Börjar tro att det är mina skor som är bovar till att jag har ont i benhinnorna. Men det blir nog bra snart igen. Tror att det kan vara att dom saknar att springa i fotbollsskor. Det vart ju ingen träning för min del förra veckan, och den här veckan har vi ju ingen träning heller. Men nästa måndag :) Jag vill börja gå på pass av något slag, någon som vill joina mig?

Imorrn bär det iallafall av in till stan (längesen man åkte buss förresten!) efter praktiken. Imorrn är det 6-13 igen, huuh. Och dessutom så ska jag lära ut en sång, börjar bli redigt nervöser här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback