September 16 - Äntligen hemma

Yes, nu är man äntligen hemma igen efter ännu en lång skoldag.
Forumspel är verkligen inte min grej, usch. Men det är roligt att titta på hur de andra agerar, och även fast jag tycker själva draman är skittråkig så skrattar jag ändå, för alla andra är så bra :)

Snart är det träning, och här i Gusum så regnar det.. :/ Boring!
Hinner skriva rent två av böckerna vi ska ha seminarium på imorgon, så ikväll blir det att läsa klart den sista och skriva rent dom anteckningarna också. Det är en hel del som ska hinnas med. Skönt att det är skolfritt på torsdag och fredag :) En riktig långhelg blir det, eftersom jag är ledig på måndag också :p Men det är slitigt ändå så att det räcker och blir över.
Börjar tro att stressen spelar mig ette spratt emellanåt, det kanske var anledningen till att jag vart så sne' på matchen i söndags?! Förlåt laget, för jag var inte arga på er, utan på mig själv.



Nu fick jag ett sms :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback