September 16 - Inte klar än

Jag vet, jag vet.
Jag är inte färdig än, och mina anteckningar suger!
Men, jag ska ändå ta och läsa färdigt böckerna, för det är det jag prioriterar mest. Anteckningarna kan jag försöka fixa till lite imorgon om någon nu vill ta del av dom..?

Gash, ögonen går i kors och jag vet inte om jag hittar ner för trappen. :O

Det låter som om det slutat regna nu iallafall. Hoppas att det blir fint väder imorgon.

Och jag tror jag blivit knäpp av att titta på en massa klipp på youtube hela tiden när ja får tid över till det :p

 
Det är nästan lite så att man längtar efter att det ska bli december och känslan av alla braiga julkalendrar man vill se. Bäst av alla är helt klart Sunes jul och Mysteriet på Greveholm! Funderar starkt på om jag ska se på Sunes jul i helgen. Eller Sunes sommar kanske? Också en klockren film ju! ;)

Men nu ska jag läsa.

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback