September 16 - Regn

Det vart såklart en blöt träning med duggregn nästintill hela tiden.
Och planen var så lerig så til slut så halkade alla omkring och det är ett rent (eller skitigt) under att jag inte sträckte mig någonstans :o
Så det var helt underbart att komma hem, slänga av sig alla skitiga, blöta kläder och ta en varm, härlig dusch.

Och nu sitter man här och ska vara "duktig".
Så ni ska jag ta och skriva ner det här så jag får det gjort så att jag kan få sova någon gång :p


Och det är helt sjukt hur mycket jag saknar Maria. Det känns som att det var år sedan vi sågs, och det är inte så ofta vi hörs av heller. Och jag vet att det delvis beror mycket på mig. Fan, jag åker ju förbi Sörping typ varje dag ju!
M, jag vill inte att du ska försvinna från mitt liv <3


Nu blir det Kent och plugg ett tag framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback