September 17 - Oj

Herregud vad tiden gick fort just nu då! klockan är snart 10 och jag har inte gjort något vettigt alls!
Eller jo, jag har hittat mina inneskor ;p

Men nu ska jag ta fram grejer och så för att förbereda inför imorgon. Måste kolla också om bussen går 5 eller 10 över 6, så att jag inte missar den ;p

Så, NU ska jag ta och fixa det, och sen så ska jag ta och sova så att jag är lite pigg inför imorgon. Eller, jag ska iallafall försöka vara pigg, men vet ju nästan nu att jag kommer sova på bussen in till stan imorgon och vara jätteseg. Men, ibland kan man ju överraska sig själv ;p


Nu ska jag ta och lyssna på den här låten en gång till och sen så ska min dator också få sova.


Godernatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback