September 2 - Redan här

ÅH, vad jag hatar det här.
Börjar inte förrän 1, men här sitter jag totally alone i stora vida världen och ser allmänt bortkommen ut. USCH!
Funderar på att sätta mig någonstans och läsa, men jag vet inte var, för jag vill inte se vilsen och ensam ut!

Men, ska gå upp en våning iallafall och titta efter något passande ställe. Toaletten kanske?
Sen blir det rörelse för hela slanten. Ska bli så kul med träning ikväll också. Känns som att det var väldigt längesen, beror nog på att jag varken tränade tisdag eller torsdag förra veckan.. :( Men den här veckan blir det båda träningarna vill jag lova.



Ska knalla till våning tre nu. Hoppas att någon ut min grupp kan komma snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback