September 20 - Diskat

Ja, nu har jag också lagat mat, diskat och hängt in tvätten. Det är minsann väldigt mycket jag hunnit med idag. Om jag hinner senare ikväll så ska jag göra en sammanfattning av alltihopa. Sånna här effektiva dagar är det inte gott om direkt så det är bäst att passa på medan orken finns där.

Hur kommer det sig att pitabröd redan är uppskurna inuti, för det finns ju inget "hål" in?
Någon som kan förklara detta för mig?

Usch, det stinker dill och kräftor här igen! Pappa och Zonny la nät igår kväll, och när dom tog upp det imorse så fanns det en fisk, och en hel del kräftor, så de tog hem dom allra största och kokade dom nyss. BLÄ!



Snart är det Svensson Svensson. Och då ska jag fortsätta sy i mina förbannade knappar i min jacka :p

Kommentarer
Postat av: Jasmina

Duktig du är som diskade och hängde tvätt, japp har fått nycklarna har försökt städa lägenheten och få in massor med saker, man blir så himla trött eftersom man är igång hela tiden. Puss på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback