September 21 - Matchen

Matchen slutade 2-1, till oss.
Själv gjorde jag en usel match. Benen var slöa, och jag visste inte alls vart jag skulle vara på mitten. På kanten vet jag iallafall vart jag ska hålla till, på ett ungefär, men nu spelade jag ju inte där hela matchen.. Skulle vara kul att spela på mitten också, men då vill jag först få in en vana för det..
Men som sagt, vi vann iallafall. Det var bra det :) Och jag och Hanna kommunicerade på samma språk idag också ;p
Nästa söndag så är det bortamatch mot Hageby/Sylvia, och söndagen efter det så är det sista matchen, hemma mot Vånga B.


Så idag vart det 3 poäng till oss :)

Kommentarer
Postat av: Jasmina

Hej!! Det går faktsikt okej med flytten men det finns så mycket att göra vet inte vart man ska börja, det jobbigaste är att vänta på massa leverans. Har du haft det bra i helgen!! puss

Postat av: Emma

grattis, grattis! :)

Håller med om att det är svårt att veta hur man ska agera när man inte är på "sin" position -gillar verkligen inte den känslan..usch! och som sagt är det ju en fördel att man kommunicerar på samma språk som sagt ^^ haha



kram

2008-09-21 @ 22:46:48
URL: http://theblackeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback