September 21

God morgon.

Jag orkade inte skriva någonting mer igår kväll.
Tittade på Morrhår och ärtor istället :p

Men gårdagen kan sammanfattas så här iallafall (mycket är kanske läst, men vill se hur mycket det blir ändå):

¤ Gick och hämtade bilen, åkte till Viken för att hämta upp Tesse, åkte till Sörping för att lämna av Helen och Tesse (föresten så har det brunnit där inatt!) och åkte och lämnade tillbaka bilen och gick hem i duggregn.

¤ Skrev rent (riktigt ordentligt) 4 paper till böckerna Om barn och stress, Du har huvudrollen i ditt liv, Dramabok och Berör mig! Massage för små och stora barn.

¤ Satte på en tvättmaskin, la in gårdagens tvätt där den skulle vara och hängde senare ut tvätten eftersom det slutade regna och solen till och med tittade fram emellanåt.

¤ Skrev klart mina 8 mål i utvecklingsplanen och skickade dessa till min vägledare för att se vad hon tycker om dom.

¤ Hittade på en nästan ny massage-saga eftersom mitt första utkast inte var så bra. Så den ska jag skriva ut, och eventuellt ändra förklaringarna till hur man ska utföra rörelserna.

¤ Börjat skriva på mitt "personliga brev" till Gusums förskola. Jag behöver också ta ett bra kort till detta och titta igenom den texten igen för att se om den duger.

¤ Lagat mat med mamma, tacos.

¤ Diskat och plockat.
 
¤ Sytt i ännu ett antal knappar i min jacka. Nu är det endast 8 stycken kvar, två på varje ärm och två i varje ficka, sen så är det klart! :)

¤ Sett på Svensson Svensson, Morrhår och ärtor och typ halva Kocken

¤ Läste några sidor innan jag somnade ur Att fånga lärandet.

Japp, det var min lördag det.
Idag är det söndag och då ska det städas lite, ses på tv, hemmamatch mot IK Waria med mera.
Känner på mig redan nu att den här dagen inte blir lika effektiv som igår, men det spelar ingen roll, man ska också ha lite slödagar i sitt liv, vilket jag har typ jämt, men iallafall :P



'Tjing på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback