September 24 - Sagan

Massage-sagan är helt och hållet färdigskriven och inövad, till stor del iallafall. Ska ta och prova den på syrran nu.
Snart dags att sova. Upp tidigt imorrn också, och ännu en lång dag väntar.. Grupparbete, rörelseverkstad och så fotbollsträning på det. Hoppas på lite mer svett imorgon.

Aah, Helen masserade just sönder min nacke/axlar. Det är alla böckers fel, som jag måste gå och bära på hela dagarna. En till fördel med vfu:n, att slippa konka på en massa jävla böcker till och från stan.
Nä, i två veckor så kommer jag få ännu mer vardagsmotion genom att bara gå till och från förskolan! Det ska bli så skönt att slippa bussen :)

Nu finns det exakt 200 bilder på mitt usb-minne som ska framkallas. Och många fler kommer det att bli, för det är bara bilder från 2006 och halva 2007. Stockholmsbilderna, Polen-bilderna och en massa annat ska ju också med. Och givetvis bilder från i år också, såklart :)


Nu ska jag vara nyttig.
100 sit-ups idag också! Om jag inte ska ta gånger 2 kanske?


Nattinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback