September 24

Nu har vi äntligen haft forskningsseminariet och där blev man nästan halshuggen. Men men, alla medlemmar i grupp K är vid liv ännu.
Sedan hade vi också vårt litteraturseminarium och har det klart, så det är skönt.

Nu ska jag ta och skriva ut lite papper och sisådära innan det blir en liten vända på (och utanför) stan.

Sen ska jag åka hem där jag ska fortsätta plugga.
Gash, när ska jag hinna med och orka allt annat som också måste göras? Vissa saker borde jag prioritera bättre, I know!
Undrar om jag hinner gå en promenad ikväll? Får se när jag kommer hem. Annars så ska jag försöka göra det på fredag är det tänkt.

Nu ska jag leta upp en datasal där skrivarna fungerar.
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback