September 25

Lång dag idag också.
Gruppträff då vi jobbade på med våran studentverkstad. Sen hade vi rörelseverkstad och då lekte vi en massa, sprang omkring och efter det så skulle vi redovisa våra massage-sagor, i grupp som tur vad. Stackars dom som var tvungna att kleta på min svettiga rygg :/

Sen blev det att åka hem, springa och byta om fort som fan för att sedan fotbollsträna. Idag blev jag minsann lite svettig, och det var kul :) Även fast det inte gick så bra.. Hoppas för allt i världen att matchen på söndag går bra och vi hittar vårt fina spel.

Imorrn blir det att gå upp tidigt imorrn igen, gruppträff och ännu mera planering av studentverkstan måste fixas. Men det kirrar vi snart, och då ska jag åka bort till Media Markt för att framkalla några av mina många bilder, och det ska bli så jäkla kul att sätta in alla bilder i album sen :D


Fick studiebidraget idag, och lönen får jag imorgon :) Vill köpa något fint, men samtidigt så vill jag ändå inte det eftersom jag kanske vill lägga lite mer pengar på träning. Jaja, vi får se hur det blir. Kanske kan jag ta mig i kragen och ta en springtur så småningom, när det finns tid till det. Imorrn ska det iallafall bli en promenad tallarna runt.

Btw, träffade ju lilla Anna på bussen idag också. Det var trevligt, även fast jag var knäpp och du var trött. Vill ju ses och hitta på någonting snart. Jag vill ha mer tid till mer än skolan och att sova. Det är det som mitt liv består mest av nu, och det är inte roligt alls!



Men nu ska jag ta och läsa lite innan det är dags att sova igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback