September 28

Att jobba igårkväll gick bra, även fast det var många nya rutiner, och två nya människor att hälsa på.
Dessutom fick jag köra, så det var tur att jag på ett ungefär visste vägen när vi skulle som längst. Där såg vi också sex rådjur, dom var så söta så.

Men alla vi kommer till ska vara så snälla och bjuda på någonting hela tiden.. Speciellt när man inte setts på ett tag. Och då kan man ju inte vara oartig och tacka nej..
Men, på torsdag kväll så är det jobb igen :) Och tyvärr samma helg som vi ska ha fotbollsavslutningen skulle jag tro. Men dit ska jag ändå ;p


Idag så är det match mot Hageby/Sylvia, borta.
Då måste vi se till att vinna, så jag ska bara skriva lite på en planering till kommande VFU-vecka, sen så ska jag ladda som bara fan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback