September 3

God morgon!

Här sitter jag, och jag har redan varit vaken i en timma typ :O Och visst kunde jag sova, just idag, men jag orkade inte göra klart mitt paper igår, och eftersom det måste skickas in innan klockan 3 idag så var ja ju tvungen att hitta någon tid, och dte fick bli nu.. Har en föreläsning mellan 10 och 12, och min buss går kvart över 8. Och sen är ju klockan nästan 3 faktiskt.. 

Jag får se det positivt. Jag kommer bli klar med papret nu (förhoppningsvis), och dessutom så kommer jag inte försova mig idag ^^, (Om jag nu inte somnar här med huvudet på tangetbordet..)



Bara så ni vet, idag ska jag sova på bussen. Jag ska BARA lyssna på musik och sova. Idag ska jag inte ha någon bok eller något häfte i näven, endast jag, mp3:n och mobilen against the big, big world.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback