September 30 - Mötet

Kom hem lite tidigare ifrån mötet. Slapp rundvandringen ;p
Gash, hela huvudet är totalt bombat med en massa information som snart bara kommer att rinna över. Det är så mycket överallt, och så känns det som att jag ändå håller på att glömma mer än hälften. Senil? Ja.

Men nu är jag iallafall hemma. Ska ta och hoppa in i duschen innan det är dags att sova. Imorrn börjar jag klockan 6, huu. Men slutar 1, men då ska jag ha fältseminarium ensam, och sedan ska jag jobba på hemtjänsten 16-21:30. Mitt liv är för underbart ibland! För när ska jag hinna läsa, skriva mina planeringar ordentligt, gå mina promenader, träffa mina vänner, titta på min nya box med Sex & the city, och så vidare? Det får jag nog ta och göra när jag blir pensionär!
Nä, nu ska jag sluta klaga och vara glad över att jag emellanåt får jobba, att jag har praktik i Gusum och att jag kommer vara ensam på fältseminariet. För egentligen tycker jag allt detta är bra, men just nu så har jag ingen tid! Men det kanske blir bättre till nästa vecka. I hope so, för jag vill inte bli så stressad över allt att jag blir apatisk bland alla barn. Det skulle verkligen inte funka. Inte på jobbet heller för även där är det mycket att komma ihåg i skallen.



Hursomhelst.
Sov gott folks.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ah okej. Är inte så spelsugen, lite trött på't om ja ska vara lite ärlig hehe... men om ngr veckor är ja på g igen skulle ja tro :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback