September 4

Litteraturseminariet är över, skönt.
Nu är det nästa bok, som handlar om barn och stress, som jag ska läsa. Jag kanske kan lära mig något av den för nu är jag stressad till max, för ingenting. Eller jo, klart att det är någonting, men skitsamma.
Träning idag, inte så mycket spring, men tillräckligt för att jag ska flåsa.. Är ju aldrig ute och går eller springer nu, som jag faktiskt (!) gjorde några gånger i somras. Jag hinner ju inte ens gå tallarna runt längre. Sitter bara still, och måste äta mackor och shit för att få energi för att orka med skolan. Snart så rullar jag fram :(


Förresten, MARIA HAR KÖRKORT NU! :D Stort grattis Mary Bus <3


Snart dags att försöka sova. Blir inte så mycket av den varan nu för tiden, och det märks. Huvudet hänger inte riktigt med i svängarna.. Shame on me!
Ska upp tidigt imorrn också, jippie!




Godnatt meder folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback