September 9

Om inte jag vet vad stress är och hur det känns nu, så kommer jag aldrig i helvetet att få reda på det!

Igår var det tredje kvällen som jag somnade sent. La mig i sängen och läste, till typ 11, och somnade ändå inte förrän halv 1! Lite lagom roligt när man ska upp 20 över 5 igen..
Och på bussen kunde jag inte somna heller, helt sjukt! Sitter och spänner mig hela tiden, och tittar på klockan stup i kvarten.

Jaja, rörelse hade vi i ektorp idag. Och hur jävla lätt är det att hitta till rätt gympasal där då? Vi kom försent, men dom var som tur vad förstående. Jag höll på att skämmas ögonen ur mig..
Sen pluggade gruppen med arbetet i musik som ska redovisas imorgon :O Jag är så jävla nervös, fast jag ska säga minst och inte alls göra så mycket. Sjukt sjukt!

Var uppe och tränade sen också. Hade världens ångest när vi gick upp, för det kändes som att jag borde plugga istället. Men under den 1 och en halv-timmes-träningen vi hade så tänkte jag inte på skolan (eller något annat heller) förutom saker som kretsar kring fotboll. När jag kom att tänka på det på vägen hem så var den känslan underbar (det är inte ofta jag kan slappna av) men nu hade jag verkligen stängt ute allt sånt tänk. Det värsta var att när jag kom på det, så kom alla dom där jävla, stressande och röriga tankarna tillbaka igen.
Men träningen var kul, och det är såå värt det!

Ska ta och plugga lite till nu, för ovanlighetens skull. Måste ju plugga in vad jag ska ta och säga på redovisingen imorrn, så att jag inte står och läser av som en tönt.

Nattinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback