April 8

Sitter i skolan, och pluggar på som en tok.
Det fattas typ 100 ord i mina eftertankar, så jag försöker hitta inspiration nu ;p Eller snarare, jag tar en liten paus och försöker koppla bort tankarna för ett tag så att jag snart får en snilleblixt om vad jag skulle kunna skriva om ;p

Idag är det grått och kallt ute. Så för tillfället är jag glad att jag inte tagit på mig vårjackan ännu. Men snart kommer den dagen och då kan man nästan betrakta sig som lycklig :) Tänk, snart är det faktiskt sommarlov. Det är ju redan påskhelg nu liksom.
Och just ja, då är det alltså dymmelonsdag idag. Då ska man ju sätta lappar på folks ryggar :p Brukar alltid glömma sådant, men idag kom jag ihåg. Så det är bäst att vara på sin vakt hörni :p

Ikväll är det fotbollsträning, ena halvan ute på Bandyplan och andra halvan uppe i gympasalen :p Så idag ska det tas med fotbollsskor, det kanske går en aning bättre då ;p Och träningsvärken, den finns kvar. Men inte alltför mycket så det är ju bra det.

Sen blir det att gå en liten svängom på stan. Inte för mycket, för här ska det inte slösas pengar eftersom det snart blir en tripp till Ullared. Inget är helt spikat ännu, men snart får vi hoppas :p

Och den där inspirationen ja. Den har nog gått och lagt sig för att sova en stund. Men, den kan få vila ett litet tag till.


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback