Augusti 13

Vi vann matchen mot Bråvalla igår, 6-4. Och det var tur det. Det märktes väl för min del att det var första matchen för hösten. Hoppas man kommer in mer i spelet snart. Jag är så taggad i huvudet, men kroppen hänger inte med lika fort :p

Nu kommer snart A-C med Matilda och Alice hit. Sak bli trevligt :)
Ikväll är det fotbollsträning igen.
Sen är det lugnt med fotboll för min del tills tisdagens träning. Ser ju fram emot att jobba på söndag förvisso, men hade ju velat vara med på matchen också. Fast Norsholm, ja. Har ju inga positiva minnen därifrån heller. Men jag ska hålla alla mina tummar för Gusum/Viken på söndag! Och ni som kan, åk upp och titta! :)


Nu ska jag dra fram dammsugaren innan gästerna kommer.


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback