December 19

Ja, då har man "jullov" då. Har egentligen en hel del att plugga med så därför kan jag inte riktigt se det som ledigt. Men nu till jul så ska jag koncentrera mig på att städa, slå in julklappar, baka och jobba på hemtjänsten :)
Förutom städningen, bara roliga saker med andra ord ;)

Och nu snöar det igen. Så himla vackert! :D


Nu ska jag baka lussekatter :)
Sen blir det att fortsätta med julklapparna och påbörja städningen lite smått.
Julmusik på för fulla muggar, lite ljus tända och julstämningen är på topp! :D

Ikväll (innan och efter dansbandskampen förståss) blir det att se de resterande avsnitten av Sunes jul. Älskar't! :D
Så på tal om det, ni kan börja rösta på Titanix redan klockan 6, på 099-22001. Heja heja!!



/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback