December 21

Igår vart det gux flux en delad tur på hemtjänsten. Så det blev inte så värst mycket städande här hemma.
Men desto mer idag. Men än är det mycket kvar att göra. Tog mig en liten paus också så nu har jag blivit en erfarenhet rikare i och med att jag var åskådare vid kommunfullmäktige. Blev julmat efter det, och jag avgodar köttbullar! För övrigt var det mest fisk, och det gillas väl mindre bra om man säger så ;p

Nu ska jag nog strax gå och lägga mig i min nybäddade säng, mys!
Imorgon blir det ett pass på hemtjänsten innan städningen ska bli relativt färdig iallafall. Ska ju jobba ett långt pass på onsdag också så vill helst inte ha så mycket kvar att göra tills dess. Vart fan har tiden tagit vägen egentligen?!

God natt!
/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback