December 4

Årets sista praktikdag är gjord. Låter ju värr än vad det är, ska ju dit igen precis när nästa termin börjar ;p

Efter praktiken bar det av till Viken. Mötte upp halva Johansson-skaran och åkte för att ta svinsprutan. Ja, så nu är det gjort. Sluttjatat om detta. Men nu börjar faktiskt armen göra lite smått ont. Men det går väl över. Hoppas bara att jag inte får ont i skallen eller feber av skiten.

Imorgon ska jag jobba delad tur, och på söndag 7-16:45. Så det är jobb på hemtjänsten hela helgen lång. Och ni behöver inte vara oroliga, jag ska rösta minst lika många gånger imorgon på Titanix som jag gjorde förra helgen, även fast att jag jobbar. Nu jävlar ska de få sin andra guldstjärna! :D


Men nu är det nog bäst att sova, om armen tillåter detta. Men det får den faktiskt göra, för annars åker den av (tomma hot kan ibland vara effektiva har jag hört/upptäckt) ;p


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback