Februari 1

Haha, nu har jag faktiskt lite tråkigt så tog mig lite tid att fylla i en sån här lista som egentligen inte är så rolig att läsa, men jag har iallafall fördrivit lite tid till något :p



PERSONLIGT
Namn:
Alexandra.
Smeknamn: Lalla och/eller Alex.
Ögonfärg: Blå.
Hårfärg: Brun/koppar med blonda slingor.
Längd: 1,69 typ tror jag.
Högerhänt/vänsterhänt: Högerhänt. 
Stjärntecken:
Vädur.
Skostorlek: 36-37.
Är dina föräldrar skilda: Nepp.
Dålig vana:
Många.. Men kanske främst att jag knäcker fingrarna (bland annat) och att jag äter alldeles för mycket godis och annat onyttigt.

FAVORIT
Färg:
Hm, rött (Gusums färg), lila, grön och svart. Och alla andra också ;p
Sport:
Fotboll!
Godis:
Alldeles för många.
Affär:
Mique. En så liten affär, men med så sjukt roliga och fina saker :)
Helgdag:
Lördag.
Årstid:
Alla årstider har sin tjusning så jag kan inte bara bestämma en av dom.


HAR DU NÅGONSIN
Varit kär:
Jodå.
Rymt hemifrån: Haha, kanske i en kvart eller nåt när jag var typ 8 ;p
Sovit utomhus:
Ja.
Spytt i skolan:
Nej, jag spyr väldigt sällan.
Gjort något dumt som du skrattar åt idag:
Jadå.
Varit på scen:
Haha, ja. På Gotland så sjöng jag och syrran Blinka lilla stjärna och fick en varsin hatt ;p
Retats:
Oh ja.


DU
Svär:
Det händer, emellanåt.
Sjunger bra: Haha, skojar du eller? No no no.
Duschar dagligen: Typ varannan.
Vill gifta dig:
Ja.
Kommer överens med dina föräldrar:
Oftast, men ibland inte.
Äger en ipod:
Nej, men jag skulle gärna vilja ha. Men just nu duger min mp3 rätt bra ändå.
Sover med gosedjur:
Nej, med täcke och kudde.


THIS OR THAT
Pepsi/cola:
Coca Cola.
McDonalds/Burger King:
McDonalds.
Choklad/vanilj: Choklad.
Jordgubbar/blåbär:
Jordgubbar.
Kött/vegetarian:
Kött.
Tv/film:
Hm, svårt. Men film tror jag.
Adidas/Nike:
Hm, också svårt. Men Nike tror jag det blir.
Kakor/paj:
Beror på vilken sort, men om Cafe Kuriosas blåbärspaj finns att välja på så väljer jag den ;p


KAN DU
Gå ner i splitt:
Nej, men jag klarade det nästan för typ 10 år sen ;p (Vad gammal jag är!)
Skriva med båda händerna:
Haha, nej nej. Bara min vanliga, hederliga högerhand.
Vissla:
Yes.
Blåsa en bubbla:
Ja, det gör jag ofta ;p
Ha dina ögon i kors:
Nja, inte så värst bra, men litegrann.
Nudda näsan med tungan:
Nej, men Kim kan ;p


VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade:
Jag knuffade lite på pappa förut.
Du pratade i telefon med: Jojjo var det nog.
Du kramade:
Hm, det kommer jag inte ihåg. Men klappade de flesta i laget igår på axeln/ryggen på cupen i fredags ;p
Du skällde på:
Hm, Zonny var det nog för att han pratade så dant när vi tittade på film igår kväll.
Du sportade med:
Gusum/Valdemarsviks damlag.


SENAST DU
Skrattade:
När jag läste igenom mina sms förut och hittade en hel del roliga historier från min vägledare och en på jobbet.
Grät: Igår kväll.
Filmen du såg: Från andra sidan.


VAR ÄR DU?
Vad ser man utanför ditt fönster:
Gusums glashytta, Gusum-ån och en bit av Bischa och deras parkeringen.
Lyssnar du på musik nu:
Japp, en remix av Kate Perrys Hot N Cold.
Vad har du på dig: Mjukisbyxor, linne och en alldeles för stor och varm fleecetröja.
Vad är det på din musmatta: En fotboll med en fot som sticker ut ifrån bollen ;p


ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med:
En.
Dricker du mjölk:
Bara med oboy i.
Person du hatar mest:
Tror inte jag hatar någon, men irriterar mig på vissa.
Vad borde man uppfinna: En dryck så att man kan läsa andras tankar.
Är du ett hälsofreak?:
Nej, det tror jag inte.
Värsta vädret:
Regn! Usch och fy!




Då var det klart. Nu ska jag titta in på en ny sida som tydligen ska vara lite liknande piggelino, vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: KIMSSON

Hehe det var roligt att läsa, men det var lite fel: Du äter inte alls onyttigt och inte för mycket godis, Du är är nog lite utav ett hälso freak så du tränar och "håller på", och jag vet en peron du /vi hatar :P Men varför grät du?! Det låter inget vidare.. Du är bäst vännen min! <3 <3 <3 Sov sött vännen min! Pussar! P.s Hur går det med Time Pool! :P

2009-02-01 @ 22:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback