Februari 12

Yesterday was the day :p
Blev upphämtad av Kim och Fredrik här hemma. Drog en sanning och sen en lögn och det bar av in till stan med Kims pappas bil :p Parkerade och gick på Viking Line-bussen, och hemlisen var avslöjad :p Spelade lite kort och filosoferade lite. Efter lång väntan fick vi gå ombord på Cinderella och det vart klädombyte i hytten innan det var dags för middag. En massa, massa mat och god efterrätt väntade på oss där, och sen var det förfest i en annan hytt :p
Kvällen innehöll mycket spring i trappor, dansande, kik på Tony Irvings dansskola (där även en aspackad Maria Örman höll till), drinkande, pratade (bland annat med Karlstad-bon Evert och hans gäng, störtsköna gubbar och gummor :P) och skrattande. Och kvällen var också väldigt lång. Kom isäng vid halv 5, och klockan ställdes på 7 eftersom vi skulle hinna till frukosten.
Bra segt att gå upp imorse, så kom väl dit vid 10 i 8. Efter frukosten tog vi igen oss i hytten innan taxfreen öppnades så vi kilade dit. Sen spelade vi förståss bort lite pengar, men vi vann ju lite också :p Som mest klirrade det ner 19 kronor för mig, wiie ;p Lunchen blev jag apmätt på och självklart var jag tvungen att trycka i mig efterrätt, god glass.. Sen blev det att packa ihop i hytten, ta sig ut till bussen igen och så åka hemåt. Så nu är man hemma i Gusum igen, och det ska jag säga er är skönt.
Men kryssningen var toppen, och jag längtar redan tills nästa gång :p

Ja, detta var förståss en väldigt förkortad version av denna kryssning, men jag lovar att den kommer förtydligas med bilder inom kort :p (Haha, lite vitsigt vart det ju där) :p

Det som är mindre roligt är att jag ska gå upp halv 6 imorgon bitti och det känns ju inte så upp-piggande, så snart är det jag som går och lägger mig :p

Så tack Kim, Fredrik, Ubbe, Marie och roliga och helt knäppa människor för en trevlig kväll :p


Sov så gott folket, det ska jag ;p


Kommentarer
Postat av: KIMSSON

Fy fan vad KUL vi hade!! Roligare äv vad jag hade tänkt mig!! Vi var as grymma och Evetr och Grabbsen och hela stämningen! Måste vi gära om asså!! Spyru?? ojo oo :D

Tycker om dig så mycket gummam! Pussar på dig!

PS. Du måste ju få mina bilder efter resans bravadet! Får ta det när jag har blivit bakteriefri och fin!! DS:::::::::::::

2009-02-16 @ 19:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback