Februari 16 - Barnboken

Nu har barnboken i princip färdig. Det kanske ska limmas lite till i något hörn eller så ;p Den blev inte som jag hade tänkt mig, men jag är i det stora hela nöjd med resultatet, speciellt då man tänker på vad vi har haft för tillgångar till att framställa denna barnbok.

Så nu har jag kommit hem, ätit tårta, skrivit ett mail till B-M om sommarjobb och nu så ska jag och min syskonskara ta och se på en film innan det är dags för kvällens fotbollsträning, då jag ska springa på av bara fan.



Min värld bara snurrar runt just nu, och jag börjar må illa i den här jävla karusellen.
Förr så klagade jag på min tillvaro för att den såg ut som den gjorde. Nu, när den förändrats, så vet i fan om det inte var bättre förut. Allt var minsann inte lika krångligt iallafall.
Jag vill bara ta den enkla och korta vägen just nu. Men det finns ingen sån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback